Хімія .  9 клас.


Тема: «Нітрогеновмісні органічні речовини.
Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. Значення природних і синтетичних органічних сполук.    Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів»


1. Характеристика Амінокислот і Білків



2. Практична робота № 5 " Виявлення органічних сполук в харчових продуктах "


Хід роботи

Модуль 1.
Завдання 1. 


Завдання 2. 


Завдання 3.




Завдання 4.




Модуль 2.

Дослід 1.



Дослідіть на вміст крохмалю сметану чи домашній сир. Для виявлення крохмалю до досліджуваного зразку слід додати 1–2 краплі розчину йоду. Яка ознака має свідчити про наявність крохмалю? Опишіть ваші спостереження. Чи має міститися крохмаль у досліджених продуктах?

Дослід 2.





Доведіть, що виноградний сік містить глюкозу.

Перегляньте відео. Поясніть хід експерименту та 

зробіть висновки.


Дослід 3.

Перевірте на наявність кислоти один із цих продуктів: кефір, лимонний сік або яблучний сік. У вас немає індикаторного паперу, але вдома завжди є сода, кухонна сіль, цукор. Яка з перелічених речовин реагує з кислотами з виділенням вуглекислого газу? Виконайте дослід. Опишіть ваші спостереження.

Висновок.

Для формулювання висновку можеш використати відповіді на запитання :

1. Які реакції називають якісними? 

2. За допомогою яких якісних реакцій можна виявити глюкозу, крохмаль? 

3. Які висновки щодо якості харчових продуктів можна зробити, ґрунтуючись на результатах дослідів?

Немає коментарів:

Дописати коментар