1. Тема: " Життєві форми рослин. Рослинні угруповання."
2.Тема : «Загальна характеристика Царства Гриби. Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Екологічні групи грибів: сапротрофні – цвільові гриби. »
3. Тема: «Лишайники. Значення грибів у природі та житті людини. »
Біологія 7 клас.
1. Тема: «Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища. Ланцюги живлення і потік енергії»
2. Тема:«Вплив людини та її діяльності на організми.Екологічна етика»
3. Тема:« Червона книга України »
1. Тема : Профілактика захворювань ендокринної системи. Взаємодія регуляторних систем.
2. Тема : " Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи."
Біологія 9 клас.
1. Тема : Світоглядні і наукові погляди
на походження та історичний розвиток життя
2. Тема:«Предмет вивченняекології. Екологічні фактори та їхня взаємодія»
3. Тема:«. Харчові зв`язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. Стабільністьекосистем. »
4. Тема:«Біосфера як цілісна система. Захист ізбереження біосфери. »
Хімія 7 клас.2. Тема:«Предмет вивченняекології. Екологічні фактори та їхня взаємодія»
4. Тема:«Біосфера як цілісна система. Захист ізбереження біосфери. »
1. Тема : Виготовлення розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини.
2. Тема: «Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про індикатори.» Лабораторний дослід №5
«Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.»
3.Тема:«.Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Значення води і воднихрозчинів у природі та житті людини. Очищення води на водоочисних станціях та вдомашніх умовах»
4.Тема: « Узагальнення знань за курс хімії 7 класу »
Хімія 8 клас.
1. Тема. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів і продуктів реакції
2.Тема: «Солі. Фізичні та хімічні властивості середніх солей. »
3. Тема: « Генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук»
Поняття про амінокислоти. Білкияк біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.»
3. Тема :«Розв’язування вправ і задач з теми: «Нітрогеновмісні органічні речовини.» »
4.Тема: «Місце хімії середнаук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. Хімічнанаука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки»
5. Тема:« Узагальнення знань за курс хімії 9 класу »
Основи здоров’я 8 клас.3. Тема :«Розв’язування вправ і задач з теми: «Нітрогеновмісні органічні речовини.» »
4.Тема: «Місце хімії середнаук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. Хімічнанаука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки»
5. Тема:« Узагальнення знань за курс хімії 9 класу »
1. Тема: Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані.
2. Тема : «Екологічна безпека. Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання узабруднених водоймах.»
3. Тема : «Соціальна безпека
Правова
відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність
неповнолітніх. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання
поліцією.»
Дитячабезпритульність і бездоглядність.»
Основи здоров’я 9 клас.1. Тема : Репродуктивне здоров’я молоді
2. Тема : «Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. Значення регулярних профілактичних оглядів для хлопців та дівчат. Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань молочної залози (огляд мамолога).»3. Тема : «Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки.Безпека як потреба людини.Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв’язок особистої, національної іглобальної безпеки. Концепція національної безпеки України. Сфери національноїбезпеки.»
4. Тема: «Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя. Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. »
5. Тема: «Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку»
Немає коментарів:
Дописати коментар